width:102px; height:30px; background:#444444; border:1px solid #ebebeb; margin-top:2px; text-align:center; text-decoration:none; font-family:arial, sans-serif; font-size:12px; font-weight:bold;color:#FFFFFF; line-height:25px; overflow:hidden; float:left;} a.burastabs:hover {color:#FFFFFF; background:#666666;} #burasbar {width:auto; margin:0 auto;}
SELAMAT DATANG YTJT-LICIOUS

Sunday 24 July 2016

AL-KISAH ABANG ABANG YTJT



                                                  
Nama saya Muhammad Mohar bin Yusof, boleh panggil Mohar. Saya berumur 19 tahun. Tarikh lahir saya ialah 5 September 1997. Saya dilahirkan di Sime Darby Medical Centre, di Subang Jaya, Selangor. Hobi saya main game, haaa mostly game yg saya akan main game tembak tembak, cod black ops3 tak pun dota kengkadang. Saya tkdalah banyak sgt kemahiran, cuma kalau bak memasak tu boleh lah diterima sebagai hanya kemahiran yang saya ada hihi. Saya ada idola, idola saya ialah Chef Gordon Ramsay, dia juga merupakan idola bapa saya. Saya mempunyai minat dalam memasak sepertimana bapa saya meminatinya juga. Cita cita saya nak menjadi seorang tukang masak terkenal tapi apakan daya minat saya dihalang oleh ibu saya, bak kata orang kalau nak berjaya perlulah berkat kedua ibu bapa jadi saya cari alternatif lain untuk berjaya suatu hari nanti. Jadi tu je lah yang boleh saya bagitau tentang diri saya, Mohar. Terima kasih :)


                                              


Salam, my name is mohd norrizwan Koh bin Abdullah. I am turning 20 years old this august. I am very friendly person. Easy to get around. But hard to deal with the arrogant people. My Hobby is politic And business. I love All the things about politic And business.sometime, i Will get into some events there more to economic events.my idol is Tun Dr Mahathir. Some people may be say that he is cruel to anothers people. But don forget thats not easy to be a leader to lead the country.

                                               

Hi hi ,saya Azizul B Amiruddin berumur 19 tahun.saya dilahirkan di Hospital Tengku Ampuan Rahimah..hobi saya membaca buku dan dengar lagu..saya takut lipas..warna kegemaran saya warna kelabu dan biru muda.saya dibesarkan di Petaling Jaya.Idola saya mempunyai 5 adik beradik..sukan yang saya suka main ialah hoki.saya ingin menjadi seorang producer di masa hadapan kelak..



                                        
Hi assalamualaikum semua licious. Nama sebenar saya ialah Amir Aziq bin Azhar tapi licious semua boleh panggil Aaron atau Aamir, kalau rasa nak manja panggil baby pun boleh sebab saya lah orang paling manja sekali kalau dah kenal lama. Umur saya 19 tahun dan Bangsar adalah tempat membesar saya, makan minum lepak dengan brotherhood semua kat sini. Saya sebenarnya nak jadi pemain bola sepak dari kecil lagi tapi potensi tu kurang untuk saya so saya decide nak jadi artis (orang seni) tak kisah lah jadi camera man dalam production pun boleh asalkan semua kerja yang saya buat kena mengena dengan dunia seni haaa artistik kan saya ni. Saya anak kedua dari 4 orang adik beradik dan saya lah yang paling manja dengan ibu saya, ayah saya steady boleh jadi bro saya tapi respect tu kena ada. Saya suka makan masak lemak cili api tak kisah ayam,daging,ikan apa ke janji masak lemak cili api. Siapa yang kenal saya selalu cakap saya ni kelakar, suka buat orang gelak, happy kan orang dan banyak lagi haha sebab itu memang prinsip saya. Saya jaga hati orang lain macam hati saya sendiri tapi orang tak pernah jaga hati saya sebab dorang anggap saya okay sepanjang masa dan tak ambik kisah pun lagipun "i don't have friend, i have family" . Last word dari saya "Work hard in silence and let success make the noise"

                                            
Assalamualaikum, saya Mohammad Hazzee Bin Amir Shah. Panggil Ji untuk lelaki kalau perempuan boleh panggil Kanda Ji. Umur 19 tahun tapi kalau korang tengok muka mesti rasa macam 12 tahun lagi sebab babyface. Brunei is my hometown and I cant wait to finish my studies and fly back to my home. Rindu rumah lah senang cakap.





No comments:

Post a Comment